Promotie
Samen met jou als kweker stellen we een plan op maat op om jouw planten optimaal in de markt te zetten. Van een grondige analyse tot een effectieve marketingstrategie, wij gaan er samen met jou mee aan de slag.
Dankzij onze jarenlange ervaring en uitgebreide netwerk in binnen- en buitenland weten we precies hoe we jouw producten onder de aandacht brengen van de juiste kopers. Met persoonlijke aandacht, duidelijke communicatie en een passie voor planten zorgen we ervoor dat jouw bedrijf bloeit.
Promotie van een product of bedrijf start bij Greensales met een bedrijfsanalyse. Dat stellen we samen met de kweker op. Hieruit volgt het plan van aanpak voor de afzet van producten waar we samen met de kweker mee aan de slag gaan.
Onze kracht ligt vooral in het frequente en directe contact met klanten in binnen- en buitenland. Acquisitie, afgestemde aanbiedingen, duidelijke foto’s en gedetailleerde omschrijving van de planten, beurspresentatie en een monsterbus, hiermee zorgen wij ervoor dat hét product goed onder de aandacht komt.
Wat is de huidige marktsituatie? Hoe ziet de markt eruit? Waar liggen kansen?
We zetten al onze kanalen in om jouw planten te promoten.
Elke week sturen wij een Highlight met een selectie aanbod van onze kwekers.
Daarnaast trekken we er regelmatig op uit met onze monsterbus vol prachtexemplaren om potentiële kopers in Nederland, België en Duitsland persoonlijk te ontmoeten. En natuurlijk staan jouw planten altijd in de spotlights op de belangrijkste bloemenveilingen.
Met deze persoonlijke aanpak zorgen we ervoor dat jouw producten bij de juiste mensen terechtkomen.
Aan de slag
Voor ieder product zoeken we de juiste doelgroep en geschikte middelen. Zo sturen we onder andere wekelijks ca. 1.000 relaties een lijst met aanbevelingen.
Met monsterbus vol met planten bezoeken wij volgens een vast schema kopers in Nederland, België en Duitsland. En het aanbod van onze kwekers staat op alle FloraHolland beurzen in Nederland.
Dit is slechts greep uit de acties die wij inzetten om producten van kwekers in de spotlights te zetten bij een geïnteresseerd publiek.