Promotie

Promotie van een product of bedrijf start bij Greensales met een bedrijfsanalyse. Dat stellen we samen met de kweker op. Hieruit volgt het plan van aanpak voor de afzet van producten waar we samen met de kweker mee aan de slag gaan.

Onze kracht ligt vooral in het frequente en directe contact met klanten in binnen- en buitenland. Acquisitie, afgestemde aanbiedingen, duidelijke foto’s en gedetailleerde omschrijving van de planten, beurspresentatie en een monsterbus, hiermee zorgen wij ervoor dat hét product goed onder de aandacht komt.

Promotie van een product of bedrijf start bij Greensales met een bedrijfsanalyse. Dat stellen we samen met de kweker op. Hieruit volgt het plan van aanpak voor de afzet van producten waar we samen met de kweker mee aan de slag gaan.

Onze kracht ligt vooral in het frequente en directe contact met klanten in binnen- en buitenland. Acquisitie, afgestemde aanbiedingen, duidelijke foto’s en gedetailleerde omschrijving van de planten, beurspresentatie en een monsterbus, hiermee zorgen wij ervoor dat hét product goed onder de aandacht komt.

Wat is de huidige marktsituatie? Hoe ziet de markt eruit? Waar liggen kansen?

Aan de slag

Voor ieder product zoeken we de juiste doelgroep en geschikte middelen. Zo sturen we onder andere wekelijks ca. 1.000 relaties een lijst met aanbevelingen.

Met monsterbus vol met planten bezoeken wij volgens een vast schema kopers in Nederland, België en Duitsland. En het aanbod van onze kwekers staat op alle FloraHolland beurzen in Nederland.

Dit is slechts greep uit de acties die wij inzetten om producten van kwekers in de spotlights te zetten bij een geïnteresseerd publiek.

Aan de slag

Voor ieder product zoeken we de juiste doelgroep en geschikte middelen. Zo sturen we onder andere wekelijks ca. 1.000 relaties een lijst met aanbevelingen.

Met monsterbus vol met planten bezoeken wij volgens een vast schema kopers in Nederland, België en Duitsland. En het aanbod van onze kwekers staat op alle FloraHolland beurzen in Nederland.

Dit is slechts greep uit de acties die wij inzetten om producten van kwekers in de spotlights te zetten bij een geïnteresseerd publiek.

De kracht van Greensales is het collectief. Alle producten samen vormen een breed en interessant aanbod aan producten.

Gericht bezoek aan klanten

Op pad met volgepakte monsterbus

Wekelijke mailing aan relaties

Inzet social media

HortiHeat

Maken van productfoto’s